Marraskuu on mun inhokkikuukausi pimeytensä vuoksi. Toisaalta marraskuussa saa aloittaa joulun odotuksen, ja polttaa kynttilöitä - siitä tykkään. Onhan näissä pimeissä illoissa kynttilöineen ja lisääntyvine jouluvaloineen tunnelmaa. Parin viikon sisään ka
Let’s play a little game of “What would happen if?” Shall we?! ????????♀️
•
WHAT WOULD HAPPEN IF...✨
•
You stopped ignoring your dreams?
•
You dared to believe in the impossible?
•
You gave yourself grace to fail?
•
You used your failure as fuel for succ