Ivy lives in my room comfortably in winter. 夏は外でガンガン伸びたアイビー。 * 冬は室内で暖かく過ごします。 * ただし乾燥に悩み中。 * いろいろやれどどれも効果はイマイチ。 * そんなとき「植物を置くと湿度が上がる」と聞きました。 * 本当かな?だって冬は多くが休眠します。 * そこで実験してみました。 * ブログ更新→快適さ実験。植物って乾燥対策に有効? (プロフィール欄から @mashley.1203 ) #hermanmiller #eamescha
by mashley.1203 7 years ago | via Instagram


Hilariously... I’m holding my fingers out for “three” as in “THREE KIDS!!!!” ????????❣️ #Birthdaywish #ifwisheswerehorses #powerkid #project2018 {no way he’s gonna go for that... and yes, I may have had too much sauco spritz by then ????????‍♀️... SOoo GO
by rockshic 8 years ago | via Instagram

About last night!!!.. Feeling so very loved ???????????? {birthdays make the perfect excuse to see your friends... and have throbbing headaches the next day ????????????} .. @rockshiceats @balvaneranyc #onatuesday #almostbirthday #foodwinefriends #hangove
by rockshic 8 years ago | via Instagram