Haiiiiii! Masih inget ndak minggu lalu aku collab bareng @beautiesquad sama @pac_mt dengan tema 2 Face Makeup ? Nah, kali ini aku review semua produk - produk yang aku dapetin dari @pac_mt nih. Ada di blog aku ya reviewnya, bisa klik link di bio aku ????
Είναι αφράτο σαν μπριός ,στην γεύση θυμίζει ρολάκια κανέλας και μοσχοβολάει κανέλα ,είναι ιδανικό για τον πρωινό σας καφέ .Τα υλικά πολύ απλά υπάρχουν σε όλα τα σπίτια,η διαδικασία παρασκευής του είναι παιχνίδι και θα το απολαύσετε μέχρι τέλους. Κέικ Ριγέ