Tämän joulun piparikranssit ja - kortit. Ystäville. ???? Enää ei tule piparitaloa väkerrettyä, joka vuosi täytyy kuitenkin jotain piparijuttuja tehdä,se kuuluu joulunalusaikaan. ✨???? Enää neljä yötä jouluun. ✨ . . #piparikortti #piparikranssi #piparkakku
by kermaruusu 7 years ago | via Instagram



Quando dão voz a saúde ???? Foi um sábado de emoções! ❤️ #ceciliabezerra #ativitahumanitaria #abutres #instagood #tbt #sabado #saude
by ceciliabezerraoficial 8 years ago | via Instagram