Joulupukki kävi ja toi huippuluokan pianon! Sijoituspaikkana on Paja, pidetään hyvää huolta yhteisömme uudesta jäsenestä. #vaskivuorenlukio #musiikkilukio
by vaskivuori 7 years ago | via Instagram