Het mocht even duren, maar de kerstkrans van @helladuijs hangt.
Ik heb nogal een lastig jaar qua kerstversiering. Vind het allemaal erg druk en aanwezig. Dus deze krans en de boom (die ik niet ga showen) zijn de enige versiering.
Oh ja, de kinderkamers
????????????
【ミルク饅頭(基本のカステラ饅頭)】
♪
レシピはこちら♡
https://tomiz.com/recipe/pro/detail/20180412103116
♪
日持ち:約1週間(冬)約5日(夏) です(´▽`*)
♪
栗饅頭や、各地のお土産菓子などでよく見る、オーブンで焼いた和菓子の生地のことを総称して「カステラ饅頭」と呼びます♡♡
♪
今回はベーシックなカステラ饅頭生地にコンデンスミルクを加えた黄身餡を包み、ミルク味の優しいお菓子のレシピをご紹介♡
♪
手作りできるの?!