Whaaat, blir det julfirande idag igeeeen? Så tacksam över två senaste dygnen och att vi idag kör tredje dagens julfirande men att allt ändå känns så lugn och skönt. Inte flängigt och stressigt utan mysigt och härligt lunkande där vi hinner träffa alla vi
by johannakajson 7 years ago | via Instagram

Nike Air Max 97 x Sweat Kappa ???? Rendez-vous chez @hypeamiens ou sur thehypestore.com ! #nike #nikeshoes #airmax97 #nikeairmax #sneakers #sneakersaddict #kappa #hype #amiens #instagood
by hypeamiens 8 years ago | via Instagram