Happy New Year! We will be closed on 12/31 *and* 1/1. Boss man was generous this year. If you need us, we’ll be home like this pillow loving panda on our days off... Thank you all for a great 2018! We look forward to more fun in 2019! ???? ?????????????
by miyacompany 7 years ago | via Instagram

☆ マシュマロバスト体験をされたS様???? メッセージありがとうございます❤️ バストアップはモチロン⤴️ しーっかりリンパを流すので肩凝りまでスッキリ✨????✨???? ぜひぜひ体験してみてね❣️ #新下関 #バストケア #育乳 #スタコレ新下関駅前店 #instagood
by sutakore.shinshimonoseki 8 years ago | via Instagram

Nos encantan las recetas fáciles pero que sean la Bomba, como esta TARTA DE GALLETAS CON CHOCOLATE Y DULCE DE LECHE. . . #foodlover #foodpic #foodies #foodphotography #foodstyling #foodstagram #beautifulcuisines #stilllife #instafood #instagood #instaswee
by lachocolaterapia 8 years ago | via Instagram

Empecemos la semana con algo rico y con chocolate!! En el blog os hemos dejado este LAYER CAKE DE OREO que no te puedes perder ya que el bizcocho está hecho a base de galletas @oreo trituradas y sin nada de harina. Te esperamos en el blog!!! . . #foodlove
by lachocolaterapia 8 years ago | via Instagram