God morgon! Hoppas ni har haft en fin start på nya året?! Vi har varit relativt skonade från sjukdomar under hösten. Men nu betar en efter en i familjen av hosta, snor och feber. Sedan julafton har minst en av oss varit sängliggande. Så istället för ett a
☆
マシュマロバスト体験をされたS様????
メッセージありがとうございます❤️ バストアップはモチロン⤴️
しーっかりリンパを流すので肩凝りまでスッキリ✨????✨???? ぜひぜひ体験してみてね❣️ #新下関 #バストケア #育乳
#スタコレ新下関駅前店 #instagood