Strålande sol och barmark men långt ifrån vårfeelings. Snålblåsten till trots fick vi en härlig vinterpromenad idag (även om jag hade föredragit lite snö på marken). Stora E var som en kalv på grönbete när han efter ett par dagars vila äntligen fick komma
☆
マシュマロバスト体験をされたS様????
メッセージありがとうございます❤️ バストアップはモチロン⤴️
しーっかりリンパを流すので肩凝りまでスッキリ✨????✨???? ぜひぜひ体験してみてね❣️ #新下関 #バストケア #育乳
#スタコレ新下関駅前店 #instagood