@thesugarmag har så rätt. 1) Jag har tränat mig stark och glad. 2) Jag är en sjukt bra mamma. 3) Jag vet mitt värde, och tar betalt där efter. Hur ser din topp 3 ut?
by vardagspixlar 7 years ago | via Instagram



比起 粉絲 (oh 拜偷啦!) 更喜歡稱呼看我部落格的你為 讀者 ???? 開始寫 #澳洲 #珀斯 的遊記了, 再不寫就一年了... #yorkwa #yorkwesternaustralia . . #australia #perth #westernaustralia #love #instacool #travel #vacation #instatravel #instago #instagood #trip #holiday #photooftheday #instapassport #myt
by cestlajez 8 years ago | via Instagram