Silmänruokaa???? Toiset popsii marjat ja hedelmät sellaisenaan, mutta mä surautin pehmenneen mangon soseeksi ja se maistui hyvin soijajugurtin ja mansikoiden kanssa???? #iltapala #silmänruokaa #terveellistäherkuttelua #soijajugurttia #marjoja #granolaa
by maiccug 7 years ago | via Instagram