遅くなりましたが、あけましておめでとうございます! 本年も電巧社をよろしくお願いします! さて、電巧社では毎年、鏡開きを行っています。 年始に受付に飾っていた鏡餅を、 お汁粉や磯辺焼きにしてみんなで頂きます。 温まるし、とてもおいしかったです! 私は毎年3杯くらい食べちゃいます・・・(^^)/ #年始イベント  #あけましておめでとうございます #みんなで餅焼き #電巧社  #社内イベント #鏡開き  #お汁粉  #お餅 #denkosha  #kagamibiraki #red
by de.denkosha 7 years ago | via Instagram

~~we are so glad to have contributed to the change for a better nation. Always a great feeling to strive to achieve a better version of ourselves, every step of the way. To a better future, together, cheers!~~
by luminnej 8 years ago | via Instagram

Do the smart thing. ???????? We live in a time and age where we’re all so incredibly connected. ⚡️ Technology is amazing and it allows us to keep in touch with our friends an family just about everywhere, means you can take a panoramic photos with the tou
by pushdoctor 8 years ago | via Instagram