Huomenta ???????? Ihanaa talvista päivää ???? Täällä on onneksi pakkanen lauhtunut ja taas tarkenee vähän ulkoillakin. Liian kylmät talvipäivät ei ole oikein mun juttu ????
.
.
.
Good morning ???? Have a lovely day ???????? Luckily, there`s not too cold a
こんにちは!
メディストア宇都宮PARCO店です!????????
今日紹介するのは!!
.
mini ハートBB
¥2500 tax
.
mini シリーズからハートが出ました????????????????❤️
可愛すぎないカッコいいコーデの方にも付けやすいデザインになってます????????????小さいので誰でもどの場所にでもオススメ出来ます( ´艸`)☘️
プレゼントであげてもいいですね????!
#medistore #メディストア #宇都宮 #パルコ #parco #新作 #ピアス #ハート