Du har väl inte missat Stadiumutmaningen, där Sandra och Josephine ska åka Vasaloppet för första gången? ❄️ Nu är det inte långt kvar – och för att testa formen och känna på hur det känns att åka ett ”riktigt” lopp så åkte tjejerna Moraloppet. Ni är grymm
by stadium_jointhemovement 7 years ago | via Instagram

5x beef 5x cheddar 5x bacon 5x joy ????????????????
by erahurka 8 years ago | via Instagram

Red alert ⚠
by erahurka 8 years ago | via Instagram

????????
by erahurka 8 years ago | via Instagram