Du har väl inte missat Stadiumutmaningen, där Sandra och Josephine ska åka Vasaloppet för första gången?
❄️
Nu är det inte långt kvar – och för att testa formen och känna på hur det känns att åka ett ”riktigt” lopp så åkte tjejerna Moraloppet. Ni är grymm
5x beef
5x cheddar
5x bacon
5x joy
????????????????