Oh was ist das? Müsste heute nicht ein neuer Stadtteil ( #zeigmirdeinoldenburg) dran sein?! Ja......... eigentlich schon! Ich war Anfang Februar sogar mit @fraue_ in Eversten unterwegs, aber habe es noch nicht geschafft, dazu etwas zu schreiben. Denn im F
by deroldenburgblog 7 years ago | via Instagram

Presenting you The Burger Room: Oh hi burger! ???????? I did not eat her! It's not true! It's ????????! I did not eat her! I did noooot. ???? Ahahha, what a burger story Mark! You're tearing me apart diet!!! ???? ????????????
by erahurka 8 years ago | via Instagram

A beef-cheddar pizza with tons of nachos, sauces and salsa on it ????????????
by erahurka 8 years ago | via Instagram

#ThrowbackThursday The amazing ???? ???? by Hungarian chain Don Pepe. I just loved it and want back! ????
by erahurka 8 years ago | via Instagram