Olá pessoal! Alguém aí ainda lembra de mim? Muita coisa mudou mas continuo com minha essência e muita vontade de escrever para o mundo. Amanhã, às 18h, sairá um texto próprio meu lá no blog ???? Ative um lembrete pelo meu story! ????
Presenting you The Burger Room:
Oh hi burger! ????????
I did not eat her! It's not true! It's ????????! I did not eat her! I did noooot. ????
Ahahha, what a burger story Mark!
You're tearing me apart diet!!! ????
????????????
A beef-cheddar pizza with tons of nachos, sauces and salsa on it ????????????
#ThrowbackThursday The amazing ???? ???? by Hungarian chain Don Pepe. I just loved it and want back! ????