Hiihtoloman jälkeen oli ihana tehdä vähän kevyempi laskeutuminen takaisin arkeen: kouluviikon käynnisti origamiworkshop! Syntyi kurkia ja rasioita ja sydämiä ja valokoristeita ja kaikkea muuta mahtavaa. Taitteleminen oli hurjan koukuttavaa, ei millään oli
by sunnuntaijuttuja 7 years ago | via Instagram


#Sunday - Winding down by running ????????‍♀️, people watching and sunset viewing ???? #metime #sunset #sunsetphotography
by firstl0ve88 8 years ago | via Instagram