????????スワイプしてね〜〜????????
.
#お財布 のデコオーダーを
頂きました!
.
.
こちらはお友達さんへ
プレゼントするお財布( •̤ᴗ•̤ )♡
.
.
無地の赤のお財布だったのですが、
スワロフスキーで #花 を描き、
とってもゴージャスに!
華やかなデザインになりました(≧▽≦)❤ 一粒一粒
想いを込めて
丁寧に貼らせていただきました????.*
裏側にはお名前入りです!
.
オーダーくださったお客様にも
とっても喜んでいただけて
ほっとしました^^ またお会いできる日を楽しみし
Oftentimes, it takes us buckets of tears, sweat and (literally) blood before we achieve what we want in life. But so long as it means waking up the next day to a morning as majestic and picturesque as this, I would not mind fighting till I shed the last b