Vi önskar alla Glad påsk!
Stängt i Sala över helgen. Vi öppnar igen på tisdag. I Krylbo har vi också stängt fred-sönd på måndag har vi öppet
kl 11.00-15.00. ????????
Hilariously... I’m holding my fingers out for “three” as in “THREE KIDS!!!!” ????????❣️ #Birthdaywish#ifwisheswerehorses#powerkid#project2018 {no way he’s gonna go for that... and yes, I may have had too much sauco spritz by then ????????♀️... SOoo GO