Litet ylle trots att termometern visar på 18 grader varmt. Ull är ju värmereglerande och funkar lika bra nu som i kylan. Mössa i ull/silke och jacka i ullfleece är alldeles lagom ytterkläder för en liten som sitter i vagnen dessa varma vårdagar.
.
.
Mössa
☆
マシュマロバスト体験をされたS様????
メッセージありがとうございます❤️ バストアップはモチロン⤴️
しーっかりリンパを流すので肩凝りまでスッキリ✨????✨???? ぜひぜひ体験してみてね❣️ #新下関 #バストケア #育乳
#スタコレ新下関駅前店 #instagood