Kalau datang ke Cyberjaya tu dan nak mencari makanan yang berbaloi dengan harga, jangan tak singgah kat Restoran Mangkuk Ayam kat Dpulze Shopping Centre. ???? Harga berpatutan dan portion dia boleh kongsi dua orang (tapi kalau seketul #RawlinsGLAM memang
by rawlins_glam 7 years ago | via Instagram

Pass by today we can help #createurplate???? ????The Licking #FINGALICKING???????? #miami #foodie #instagood #grilledlobster #miamifood ???????? #wya #pullup #howdoyouwantit #wtf #where'sthefood #fie #lobster #mobster #friedchicken MIAMI GARDENS THE LICKING #FIN
by thelickingmiamigardens 8 years ago | via Instagram