Kenttäkelien palattua oon päässyt ihaillen (ja vähän kateellisena) seuraamaan Iitun viime kesästä hurjasti parantunutta laukkaa. Tässä Iitulle vaikea vasen kierros ja sekin menee nykyään jo niin kevyesti ???????????? #nummeniituntiltu #norjanvuonohevonen
by korjaana 7 years ago | via Instagram