Dizem que quem canta os males espanta. E quem canta de Harley Encanta! ????
.
E para fazer valer esse ditado, nós vamos cantar muito no Café da Manhã Especial das Mães. .
Sim, não pode ter vergonha. Traga sua mãe, esposa, tia, sogra, filha, cachorro e pap
@barisacarli Barış ne harikalar yaratmışsın, inanamıyorum ... Şaşkınlıklar içindeyim... Eline, koluna, gözüne, lensine ama en başta o güzel yüreğine sağlık dostum... ???????????? Müsadenle bu kareyi paylaşıyorum...
.
#blogger #bestoftheday #life #love #ins
Bir İstanbul'a bir de bana bahar geldi ????????♀️???????? Memleket gibisi var mı??? İstedim ki hikayede kalmasın... Bugün Hürriyet gazetesinden Sevgili @elifergudemiral73 Elif Hanım'la iki girişimim @mamapedtr ve @mylifemykidsapp için röportaj yaptık. So
#tbt 'nin kralı kocamannn iyi' kilerimden gelsin... Bugün beni yeniden ben yapan ve tüm girişimlerimde beni fikir analığı ile de yeniden ana yapan iyikilerim... Çooook özledim kalbim sizinle ????❤️????????????????
.
.
#blogger #bestoftheday #life #love #li