Ba!rdzo lubię siebie za to, że w natłoku obowiązków i oceanie spraw, które próbuję dopiąć ZAWSZE znajduję czas dla rodziny. I lubię te popołudniowe kawy z mamą ???????? dzisiaj unikamy je sobie słodkim batonikami od Baklland. Pyszne bakalie oblane czekola
by zyciejakpomarancze 7 years ago | via Instagram

「無垢の香りが柔らかく広がる階段」 #stylehouse #谷上工務店 #allagi #diy #注文住宅 ##home #house #マイホーム #インテリア #暮らし #暮らしを楽しむ #ライフスタイル #living #新築 #新婚 #サーフィン #サーフ #大阪 #リノベーション #ヘアサロン #サロン #美容室 #アパレル #北欧 #instagood #カフェ風 #かわいい #おしゃれ #かっこいい
by stylehouse_taniue 8 years ago | via Instagram

「クールな空間に憧れて」 #stylehouse #谷上工務店 #allagi #diy #注文住宅 ##home #house #マイホーム #インテリア #暮らし #暮らしを楽しむ #ライフスタイル #living #新築 #新婚 #サーフィン #サーフ #大阪 #リノベーション #ヘアサロン #サロン #美容室 #アパレル #北欧 #instagood #カフェ風 #かわいい #おしゃれ #かっこいい
by stylehouse_taniue 8 years ago | via Instagram