Rachel Cusk ja Philip Teir keskustelemassa Helsinki litissä. Olipa hieno viikonloppu, jossa kuului paljon kirjapuhetta, näkyi paljon kirjabloggareita ja tapasin rakkaita ystäviä. Helsinki lit was a great experience. I just can't wait for the next years'
by luettuaelamaa 7 years ago | via Instagram