Tänä aamuna huomasin, että olen ehkä ihan pikkuisen kasvanut aikuiseksi! Olen aina vihannut vesisadetta. En tiedä miksi, mutta aina kun olen joutunut kulkemaan ulkona sateessa, ketutus on ollut aivan hirveä! Tänä aamuna heti herätessä satoi kaatamalla. S
by pikseleitajapsykologiaa 7 years ago | via Instagram

Peek-a-boo, it’s us! Thanks to all our followers for joining us on this Instagram journey. We ???? you! - #MattandJuliette
by mattandjuliette 8 years ago | via Instagram


???? Airmax 97 x airmax 95 ???? Viens découvrir nos collections dans ta boutique Hype???? Et sur www.thehypestore.com 9 place René Goblet, Amiens???? #hype #amiens #insta #instagram #instagood #follow #followme #goodday #picoftheday #style #stylist #style
by hypeamiens 8 years ago | via Instagram