Tänä aamuna huomasin, että olen ehkä ihan pikkuisen kasvanut aikuiseksi! Olen aina vihannut vesisadetta. En tiedä miksi, mutta aina kun olen joutunut kulkemaan ulkona sateessa, ketutus on ollut aivan hirveä!
Tänä aamuna heti herätessä satoi kaatamalla. S
Peek-a-boo, it’s us! Thanks to all our followers for joining us on this Instagram journey. We ???? you! - #MattandJuliette