Parsa on suurta herkkua, mutta valkoista versiota tulee nautittua liian harvoin. Tänään sitä siis grilliin hautumaan voin, rakuunan, salottisipulin, suolan ja pippurin kera. • • • • #siirtolapuutarhaelämää #kesäruokaa #parsasesonki #sesonkiruoka #satokaus
by kipparinmorsian 7 years ago | via Instagram