Efter en gennemspilning, på Cyrano her til aften, mødes vi(instruktør, dramaturg, teknikere,sufflør og skuespillere)og snakker om rettelser og hvad vi bør være opmærksomme på+eventuelle fejl. Det kaldes: “vi har noter” ???????? - og så skal vi hjem og øve
by aalborgteater 7 years ago | via Instagram



Quando dão voz a saúde ???? Foi um sábado de emoções! ❤️ #ceciliabezerra #ativitahumanitaria #abutres #instagood #tbt #sabado #saude
by ceciliabezerraoficial 8 years ago | via Instagram