GULT ÄR FULT.... Nähädu det är det inte alls! ???????????????????? Glimra med någon av dessa "shoppers" på standen, på stan eller kanske på grillfesten. Båda modellerna finns i flera färger. Du hittar dem på ????wahlinshem.se och i butik såklart! #återvun
by wahlinshem 7 years ago | via Instagram