Det finns flera positiva effekter med styrketräning????????‍♀️ Nedan ser du några av många anledningar att styrketräna!???????? 1. Du ökar lyckohormonerna???? 2. Du minskar risken för skador och värk❗️ 3. Du får bättre sömn???? 4. Du får bättre hållning??
by goactive.sweden 7 years ago | via Instagram