Perjantaikukkina pientareelta poimittua ????. (Oikeasti kuvassa on kaikki, mitä jo aikapäiviä sitten keräämästäni kimpusta oli tänään jäljellä. Suurin osa oli jo varissut pitkin terassin pöytää, mutta oikeastaan ihan kiva näin ????). Mukavaa viikonloppua
Quattro Cheese burger by Don Pepe. Sadly it isn't available anymore ????????
Magic Marcus was awesome but isn't available anymore ????