We have been playing with the new Olympus M.Zuiko Digital ED 12-200mm F3.5-6.3 in Copenhagen Zoo. There we found this curious little fellow. This shot was taken at 200 mm (eq. 400 mm). You can read the verdict in the upcoming issue of the magazine #digino
by diginordic 7 years ago | via Instagram

おはようございます!新卒のEiです! 昨日は研修のため休館日にさせていただきありがとうございます????‍♀️ 横浜スタジオはGWに向けて模様替えをしました! 天気も良いので深い呼吸をしながらピラティスをしましょう☺️ スタジオで皆さんに会えるのを楽しみにしています❤️ #basiピラティス横浜 #basi #pilates #ピラティス #体幹 #マインドフルネス #横浜 #体験レッスン #気づき #バランス #呼吸 #集中 #中心 #コントロール #流れ #正確 #調和 #姿勢改善 #腰痛 #肩こり #ストレスのない生活 #運動不足 #シニア #
by basipilates_yokohama 8 years ago | via Instagram


. . - Today's NEW - . ✔︎ クリスタルビジューピアス イヤリング [ mr4067 ] ゴールド シルバー . . 本日20時~販売開始♡ .
by mode_robe_official 8 years ago | via Instagram