Helgens sista race slutade med @andreaswernersson som P3. @tobiasbrink som P5 och @hannesmorin P6. Trots bilstrul under racet så krigade sig teamet till vår andra pallplacering för helgen. Senare idag kommer summeringen från racedagen upp här och på Faceb
by brinkmotorsport 7 years ago | via Instagram

【&AND HOSTEL AKIHABARA】 1階ラウンジが様々の色に変化するようになりました!✨ 自分のピッタリの色を見つけてみてください! We have our newest lights on display at our lounge! There are hundreds of colors to try so why don’t you come and find your favorite color?? ・ ・ ・ #akihabara #hostel #iot #japan #tra
by and_hostel_official 8 years ago | via Instagram

????Fika Lisa, nouvelle cantine scandinave rue des Trois-Conils avec des spécialités venues tout droit de Suède ???????? ???? #bordeaux #bordeauxmaville #igersbordeaux #igersgironde #salade #sweden #scandinavian #scandinave #swedenfood #fikalisa #instagoo
by restodebordeaux 8 years ago | via Instagram