Vilma Luontila sekä Neea Keso Tampereen Pyrinnöstä ovat erittäin tyytyväisiä kisaviikonloppuun. Kolmea mitallia joukkuekilpailussa lähdettiin hakemaan ja tavoite täyttyi värisuoralla! Onnea! ????????
by lahdenahkera 7 years ago | via Instagram