È ora di merenda!! Ho preparato una buonissima confettura di pesche noci. L’ho aromatizzata con un tè verde alle rose. Il risultato? Un sapore soave e delicato!! E a voi come piace la confettura? Semplice oppure vi piace osare e abbinare sapori diversi?
So, yesterday was my birthday! I’m 21, again. ???? Hubby had the great idea to take a pictorial scavenger hunt/nature walk. So we made a list, we grabbed our phones/ipods, and went around the neighborhood. Here are a few things on our list, can you spot ‘