Kuvat © Sami Osenius ????✨ Keskiviikkoiltana kisattiin Solbackassa koulua. Mentiin A-merkin kouluohjelma. Edeltävän päivän valmennuksen jäljiltä oli hieman epävarma, mutta kuitenkin toiveikas fiilis kisoihin lähtiessä. Verryttelyssä Dalia oli aika kivan t
by suvijadalija 7 years ago | via Instagram

Sweet indulgences keep us going on #tuesdays #royaltyforme
by royaltyforme 8 years ago | via Instagram

Details of the day ???? #royaltyforme #denim
by royaltyforme 8 years ago | via Instagram

Boss ladies wear denim too ???? #royaltyforme #denim
by royaltyforme 8 years ago | via Instagram