6月22日に配電盤野球大会の初戦が行われました! ですが、雨の為、途中でノーゲームに…>< 土砂降りの中、みんな頑張っていました!⚾️ 今週末、また試合が行われます! 電巧社フラッグでみんなで応援しましょう! #電巧社  #電気のコンシェルジュ  #配電盤野球大会 #野球大会  #denkosha  #concierge   #baseball
by de.denkosha 6 years ago | via Instagram

~~we are so glad to have contributed to the change for a better nation. Always a great feeling to strive to achieve a better version of ourselves, every step of the way. To a better future, together, cheers!~~
by luminnej 8 years ago | via Instagram

Do the smart thing. ???????? We live in a time and age where we’re all so incredibly connected. ⚡️ Technology is amazing and it allows us to keep in touch with our friends an family just about everywhere, means you can take a panoramic photos with the tou
by pushdoctor 8 years ago | via Instagram