Anda nak kahwin? Majlis dah nak dekat tapi budget?
.
Marilah datang ke spa kami, kerana kami ada sediakan pakej pengantin budget bagi orng orng yang budget . Mesti anda takcukup budget kan? Sbb nak keluarkan duit untuk hari perkahwinan lagi kan . Tetapi a
Nikah Ceremony aka solemnization ✅???????????? #fullattendance for the family photo. Not forgetting to give credits to the pretty and dreamy setup because we all agreed it’s by far the prettiest we have ever seen ????❤️ More photo opportunities tml! #nika
The day we welcome a new member ???????? to our family ???? and yes a different #ootd today ????☺️