Ehkä tästä viimein uskaltaa hihkua ääneen somessakin - meille tulee ensimmäinen ikioma koti ???????? Tontin kauppakirjat me allekirjoitettiin jo helmikuussa mutta on tää sen verran iso juttu, että vieläkin pitää pysähtyä miettimään onko tää nyt ihan totta
【&AND HOSTEL AKIHABARA】
1階ラウンジが様々の色に変化するようになりました!✨
自分のピッタリの色を見つけてみてください!
We have our newest lights on display at our lounge! There are hundreds of colors to try so why don’t you come and find your favorite color??
・
・
・
#akihabara #hostel #iot #japan #tra