Lubię szparagi i bardzo lubię tę sesję ???? Witajcie w poniedziałek. Jak tam pogoda u Was ? W Poznaniu taka że ciagle mi zimno. Gdzie ten lipiec się zapodział ? . . . I like asparagus and I really like this asparagus session ???????????? ________________
by everydayflavours 6 years ago | via Instagram

. . - Today's NEW - . ✔︎ サマーツイードパンツ [ mr4065 ] ネイビー モカ アイボリー . . 本日20時~販売開始♡ .
by mode_robe_official 8 years ago | via Instagram

. . - Today's NEW - . ✔︎ キャットサングラス [ mr4066 ] ブラック ピンク ベージュ . . 本日20時~販売開始♡ .
by mode_robe_official 8 years ago | via Instagram

. . - Today's NEW - . ✔︎ 変形シャツ風ブラウス [ mr4063 ] ネイビー パープル ブルー . . 本日20時~販売開始♡ .
by mode_robe_official 8 years ago | via Instagram