Lubię szparagi i bardzo lubię tę sesję ????
Witajcie w poniedziałek. Jak tam pogoda u Was ?
W Poznaniu taka że ciagle mi zimno. Gdzie ten lipiec się zapodział ? .
.
.
I like asparagus and I really like this asparagus session ????????????
________________
.
.
- Today's NEW -
.
✔︎ サマーツイードパンツ
[ mr4065 ]
ネイビー モカ アイボリー
.
.
本日20時~販売開始♡
.
.
.
- Today's NEW -
.
✔︎ キャットサングラス
[ mr4066 ]
ブラック ピンク ベージュ
.
.
本日20時~販売開始♡
.
.
.
- Today's NEW -
.
✔︎ 変形シャツ風ブラウス
[ mr4063 ]
ネイビー パープル ブルー
.
.
本日20時~販売開始♡
.