Goedemorgen - terwijl jullie nog even lekker uitslapen in het amsterdamsebos, nagenieten van #futures en #challengers die belangrijker waren dan #padel gezien het #tanken en #misgedragingen #schorsingwaardig gaan wij even verder met het op de juiste manie
by padelamsterdam 6 years ago | via Instagram