Kiitos #kesähesa olit hyvä! ???????? Nyt on pakarat puudutettu istumalla autossa 400 km ja ai että onkin ihanaa olla kotona! ???? . Ps. Voisko joku hommata noi potkulaudat myös Vaasaan? ???? . #voiscooters #jätkäsaari #helsinki #filadisruptor #ootd
by ainorouhiainen 6 years ago | via Instagram

Sandałki Venice ❤ podobają się? Zobaczcie więcejcw kategori Sandałki ???? butosklep.pl #butosklep #sandaly #sandalki #kamienie #cyrkonie #nowakolekcja #buty #goodday #nowosci #polishgirl #polishwoman #bestseller #fashion #moda #instagirl #moda #instashoes
by butosklep.pl 8 years ago | via Instagram