Eu, particularmente, prefiro escrever sempre completinho: Pode ser algo de velho, ou insegurança de um dia isso não funcionar mais. Também tem o fato que eu acho elegante de ver. Em algum lugar eu li que isso também era uma boa práti
by velhobit 6 years ago | via Instagram

Oh my, Strawberry Pie!! ???????? This fresh strawberry pie is the epitome of summer desserts right here! So I am just over here chowing on pie instead of dinner. Let’s see...it has fruit and the crust is like bread so I am totally good! ???? ????The pie
by a.firemans.wife 8 years ago | via Instagram