Meillä oli tänään niin kiva Lahti-päivä ???? Aamupäivällä lähijunalla Lahteen (rattaiden kanssa pääsee ilmaiseksi), sit kotieläinpihaa, vaunupäikkärit, Launeen perhepuisto, uimista, jätskit satamassa ja iltajunalla kotiin. Ja huh mikä sää ???? #lähijunai
by iloelolaura 6 years ago | via Instagram