Nya kläder. Både från loppis och rea. Första klänningen hittade jag på Emmaus i Malmö när vi var där. En Odd Molly för 200kr. Andra bilden är en Odd Molly top. Också på loppis 120kr. Byxorna hittade jag på 50% på mitt gamla jobbställe Benetton. Tyckte de
by mittlivkreativ.se 6 years ago | via Instagram

Una monada de foto de @chasingthesummerfields que nos recuerda las mejores siestas del mundo. ¡Qué ideales! ______________ #InspírateconCharHadas #CharHadas #family #mom #fam #sister #brothers #love #photooftheday #instagood #kids #happy #familytime #cute
by charhadas 8 years ago | via Instagram

✔️Tonight’s math homework.... color palette ON POINT ???????? #thisisFOUR #earlylearning #preschool @rockshicbaby . . . . . . . . . . . . . . #momlife #instam #style #momtog #fashionblogger #letthembelittle #styleblogger #glam #picoftheday #blogger #momtog
by rockshic 8 years ago | via Instagram