暑い日が続いてますねー!! 皆様、お元気に過ごされてますか?(^-^)/ 暑いとついつい、ツルツル系で済ませてしまう今日この頃。。。そんなときこそ、バランスよく食べたいものです✨ みなさんが、この夏を乗り越えられるように願いながら、今日も作らせていただきました???? #とねりこ #tonerico #BENTO #弁当 #ケータリング #catering
by cafe_tonerico 6 years ago | via Instagram

Cool designs submitted by @jediquest! We have a page on our Customer Showcase displaying more of James’ amazing stuff! Be sure to check it out. . . . #silkscreen #silkscreenprint #silkscreenprinting #silkscreenprinting #silkscreenart #screenprinting #scre
by ezscreenprint 8 years ago | via Instagram