Meno vaan paranee kisojen edetessä, 14/15 SM toinen kisapäivä takana. Jälleen todella hienoja suorituksia urheilijoilta, tsemppiä kaikille viimeiseen kisapäivään! Nähdään huomenna klo 9.30! ????
by lahdenahkera 6 years ago | via Instagram