Kyllä metsälenkit on vaan niitä parhaita lenkkejä. Tänään käytiin pitkästä aikaa metsässä ja olipas taas kivaa. Avakin selvästi nauttii tuosta metsässä olosta ???? #australianpaimenkoira #australianshepherd #aussieshepherd #aussie #bluemerle  #aussiesofig
by avaussie 6 years ago | via Instagram



#Sunday - Winding down by running ????????‍♀️, people watching and sunset viewing ???? #metime #sunset #sunsetphotography
by firstl0ve88 8 years ago | via Instagram