Tällä viikolla treenattiin ohjatuissa treeneissä kahdesti. Eilen oli ensimmäinen ja tänään oman valmennusryhmän kerta. Molemmilla kerroilla oli rataa. Torstaina rata ei mennyt niin hyvin. Tänään taas onnistuttiin aivan super hyvin. Molemmilla kerroilla ol
by avaussie 6 years ago | via Instagram



#Sunday - Winding down by running ????????‍♀️, people watching and sunset viewing ???? #metime #sunset #sunsetphotography
by firstl0ve88 8 years ago | via Instagram